Tuesday 7 June 2011

HIDUP SEHARIAN KITE

assalamualaikum semua...dah lama saya x kongsi cerita...maklumlah sibuk sikit...semua hl dunia la...huhuu..ape pon akhirat jangan dilupa..betul x??? 


borinGgG!!!
NganTUk....
MAlas!!!.....
perkara yang selalu bermain di fikiran kita seharian n xdapat lari lagi..."saya pon sama gak"..huuhuu......
anda bagaimana???
saya selalu perhatikan kawan saya..,macam2 ragam mereka ade yang kelakar 24 jam je...ade yang time sedih dan ade yg time gembira..muka happy..muka marah,muka sedih,,,banyak lagi la....tp saya suka yang happy je tp kena pada tempatnya la...

jika kita asyik bergembira mungkin kita tidak tahu masih ada kawan kita yang sedang bersedih..so sebagai kawan,sair,member,sahabat...kita perlulah mengambil tahu akan mereka juga...

bagi saya sendiri...ari nie saya pon ade gembira dan sedih tp xleh kongsi la....huhuu...

ape yg saya nk bagitahu disini ialah...
-hidup xselalunya indah langit xselalu cerah
-hidup sememangnya ade suka dan duka tp mestilh mengharunginya dengan sabar dan tabah

ore putih oyak like"can not run"

ok la sekian sahaja nukilan saya untuk waktu dan ketika ini,,,,salam

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...